I was at the top and now its like I'm in the basement

Var ledig från skolan idag, skönt tänkte jag ska verkligen sova ut! Jag vaknade klockan nio och mådde jätte illa, skakade, var hungrig, ont i magen.. Efter en timme gick jag upp och stoppade två mackar i rosten och la marmelad på, eftersom att det var det enda jag hade hemma. Gott? nej! Torrt? ja! Lite senare kräkdes jag och sovde sen till halv ett. Mår bra nu, har varit på stan, sökt praktik, lämnat cv osv. Att det ska vara så jävla svårt? Fika med jacki hann jag också med samt en inhandling av mat på ica, mitt kylskåp var nämligen tomt!

Ikväll ska jag städa och se tv hade jag tänkt, blir nog bra det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0