Big shot from cash money records, fuck you

Okej, jag har världens tråkigaste blogg just nu. Mina inlägg består endast av vad min dag bestått av, vilket kanske inte är så underhållande läsning. Men jag är så less på allt just nu, verkligen allt! Jag är less på skolan, på vintern, på skellefteå, på malå, på att köra bil alldeles för många mil per vecka, på att inte ha en plan om mitt liv, på att vara negativ till allt. Men hur kan man vara posetiv till något man inte vill? Jag är less på min tråkiga garderob, på att inte ha några pengar, på att inte ha ett jobb. Jag är less på att vara less och på att skriva om min dag,... men här kommer det.

En historia lektion betades av, världens godaste skolmat serverades till lunch - helstekt kotlettrad, stekt potatis och pepparsås - drog mig till stan för att leta praktik. Fick inget napp för er som ville veta, "vi tar inte emot praktikanter", "vi har fullt hela våren" var väl dem kommentarerna som kom från höger och vänster. Jag tar mig en ny vända på onsdag och hoppas på bättre lycka då. Nu ska jag krypa ner i soffan, kanske städa lite, packa och sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0