You're just too good to be true, can't take my eyes off of you

Måste ju bara visa min höga intelligens för er, gjorde ett test på Mensa och fick högsta resultat, inte illa! För er som inte ser vad som står; "Resultat. Din IQ, beräknas vara 126, eller mer. Grattis! Det här är det högsta resultatet som går att uppnå på provtestet. Endast 4% av befolkningen har en IQ på 126 eller mer. För medlemskap i Mensa krävs en IQ på 131 eller mer, vilket uppnås av 2% av befolkningen, alltså 98:e percentilen. Du har goda chanse att kvalificera dig för medlemskap i Mensa. Anmäl dig gärna till vårt antagnings test så får du veta säkert!" Ska väl tillägga att mensas test baseras på logiskt tänkande, vilket jag inte tycker borde basera ens IQ, bara för att jag tänker logiskt behöver jag inte vara något geni.

Tryck på bilden för att komma till testet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0