When she was just a girl she expected the world, but it flew away from her reach and bullets catching her tears.

Juldagen var bra och jag hade riktigt roligt ute, blev lite för mycket och kom hem lite för sent för att konsum skulle ringa och jag skulle iväg och jobba. Med andra ord var inte annandagen lika bra. Idag ska jag ta de väldigt lugnt, ligger för tillfället och ser oth, säsong 2, för kanske hundrade gången.
Här är min presentöppning, paketet jag fick av mamma, l-g, alma & elin
Låg sex paket i de stora paketet, första var en film. 
Andra peketet innehöll en klubba

Tredje paketet hade också en klubba i sig, vilket den fjärde klappen också innehöll.

femte paketet var tomt, haha! Precis som ett paket då jag var lite, blev lite argare då.

I sista paketet fanns ett äpple.

Under en ditlagd botten, massa papper och plast fanns ett sjunde paket

Lagom nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0