We're not living in America, but we're not sorry

Dag 20 - Tre saker folk kanske inte visste om mig

Guuud så svårt, de folk inte vet kanske jag inte vill berätta. Lägger väl in saker som några vet, andra inte.
-Har svårt för snåla människor
jag är givmild, för mycket ibland. tycker de är jobbigt att be om att få tillbaka pengar jag lånat ut och betalar järna för mina nära och kära om jag har råd. tycker de är jobbigt med människor som räknar ören dem betalat mer än någon annan, blääää
- Jag är rädd för kärlek
svårt att förklara varför, men jag drar mig undan, kanske pågrund av att jag är rädd för att bli sårad. sårad blir man av kärlek. jag tar aldrig något första steg och låter nog killar jaga mig, är de inte värt de är dem inte värd mig.
- Jag har vart underviktig
mår jag dåligt äter jag dåligt. på bilden nedanför vägde jag ca 45kg och var ca 3cm kortare än vad jag är nu. Jag har svårt att tro att jag börjat gå upp i vikt här, vägde 43-42 som minst. syns lite dåligt, såg större ut när ja la upp bilden här, men jag la märke till att min arm och kropp var lika breda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0