I'm comin' up so you better get this party started

Gjorde detta inlägg igår, men min blogg har inte fungerat -kanske överbefolkat med läsare hehehe- så ni får det nu istället.

Dag 5 - Mina favoritskor

Jag älskar skor, av alla de slag, och har väldigt svårt att göra mig av med dem men i höstas slängde jag en hel sopsäck motvilligt. De enda dåliga med skor, som jag kan komma på, är att jag får skoskav av nya skor och att de är för dyra för min ekonomi, har inte alls råd med allt jag vill ha. Här är bilder på några av mina skor, inte alla, men de flesta (saknas kanske fem skor gissar jag). Två av mina kängor gillar jag väldigt mycket men måste jag välja ett par som favoriter blir det utan tvekan converse. Converse är så bra med tanke på att man kan använda dem till allt, till vardags och till fest. I detta nu äger jag tre par, hel svarta, vita med blå/röda ränder samt ett par röda men fler ska det bli. Av dessa är de vita mina klara favoriter, fick dem av min syster våren/sommaren 2010 då hon vart i USA. Sen dess har dem hängt med mig till turkiet två gånger, till norge, till olika platser i sverige, trampats runt på stadsfesten, i snö, i slaks, soliga dagar och i regn. Dem är rätt slitna nu och skulle behöva gå i pension för att ersättas av ett par friska fräscha men det får vänta till våren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0