This love I feel for you goes on and on

Dag 1 Mina smeknamn

När jag var liten ville jag ha ett smeknamn, men fick aldrig något, båda mina syskon tilltalades nämligen med sina smeknamn vilket kanske berodde på att de hade lite längre namn än vad jag har. De flesta kallar mig Malin men jag har fått några smeknamn genom åren som en eller några enstaka personer kallat mig t.ex. Malle, Mulle, Mutte, Nisse, Muppa, Maal, Mallsan, Mallis osv. Jag hade det fina namnet Mallan_cool på Lunarstorm förr och det namnet har följt med mig i några år nu, men i övrig kan mina närmaste vänner kalla mig Mallan, annars bara Malin.
Malin, Mallan, Mallan_cool som lyckligast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0