The more I try the less is working

Tänkte försöka mig på en julkalender på bloggen igen, förra året gav jag upp i slutet, men 24 punkter varje dag fram till julafton. Det första inlägget kommer snart!

Dag 1 Mina smeknamn
Dag 2 En vän som bor långt bort
Dag 3 Mitt hår
Dag 4 Ett ögonblick
Dag 5 Mina favoritskor
Dag 6 Tre stycken första gången jag…
Dag 7 Det här saknar jag
Dag 8 Min familj
Dag 9 I min handväska
Dag 10 Ett annat ögonblick
Dag 11 Mitt liv förr och nu
Dag 12 Det viktigaste i min sminkväska
Dag 13 Bild på min garderob
Dag 14 Dagens outfit
Dag 15 Fem saker jag älskar
Dag 16 Fem saker jag hatar
Dag 17 Hit vill jag åka innan jag dör
Dag 18 Min favorittid på året
Dag 19 Ett sista ögonblick
Dag 20 Tre saker folk kanske inte vet om mig
Dag 21 Något som gör mig lycklig
Dag 22 En ett år gammal bild på mig
Dag 23 Vad ska mina barn heta
Dag 24 Min bästa julklapp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0