Take me to the place where you go, where nobody knows if it's night or day

Dag 7 - Det här saknar jag

Mina underbara tjejer runt bordet! Usch, jag får lite ont i hjärtat när jag tänker på hur mycket jag saknar er tjejer, vissa av er har jag inte träffat sen studenten vilket känns sjukt. Vi måste styra upp något snart, och inte bara säga att vi ska det utan även göra det. Vi har mycket att prata om och mycket förlorad tid att ta igen. Parodifilmen är inskriven i hisoria böckerna, springa för att få en datakabel och även maten. Saknar mitt och emmas disneysjungande (även om alla andra kanske inte saknar det), saknar vårt skitsnack, våra fester, tårtätande. Saknar Linn & Lisas snabbmatsbehov hahah  åhhh jag saknar allt. Älskar & saknar er så mycket allihopa! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0