Some people call them players, but I'm far from terrified

Dag 6 - Tre stycken första gången jag...

Tycker denna var svår, förstår mig inte riktigt på den och de är svårt att komma på något själv men nåväl här kommer det.

Första gången jag hade pojkvän; Räknar inte låg-mellanstadie förhållanden, eftersom att man knappt vet var kärlek var då. Har bara haft ett seriöst förhållande, kanske beror det på att jag är svårt för att bli kär eller kanske beror det på att de avskräckte mig från förhållande biten. I alla fall var jag 15 år när det startade, Johan hette han och det varade i typ ett år.

Första gången jag var full; Jag var 14år, satt hemma på mitt rum med en kompis och drack sprit blandat med mormorsaft och blev askalas efter två glas.

Första gången jag åkte utomlands utan föräldrar; När jag var 14 åkte jag och Carro till Spanien Mataró, utanför Barcelona, för att hälsa på Maggi. Utan familjemedlem var jag 16år och åkte med min dåvarande pojkvän till Turkiet, Side.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0