Pointing me on my way into your loving arms. This much I know is true, that God blessed the broken road that led me straight to you

En kväll som denna fick jag ett oväntat samtal av min kära, saknade, vän Jacqueline! Fick ett stort leénde på läpparna när hennes namn stod på skärmen på telefonen. Pratade om allt och inget, skratt och djupare samtal. Finns ingen som känner mig så bra som denna människa gör och ingen annan som förstår mig som henne. Efter en dryg timmas snack la vi på och jag fick en ännu starkare känsla av hur mycket jag saknar henne. Du är allt! Puss!

Kommentarer
Postat av: jacqueline

<3<3<3<3<<3<33 LOVE UUU

2011-12-22 @ 02:06:03
URL: http://jaacki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0