Make my wish come true, all I want for Christmas is you

Dag 13 - Bild på min garderob


Har en trådback i ett hörn med fyra lådor. Låda ett innehåller baslinnen, baströjor, skärp, jobbarkläder m.m. I låda två finns det jeans och jeansleggings, låda tre har övriga byxor som typ chinos, skinnbyxor och sånt men även skinnshorts, mockashorts, tights och strumpbyxor. I den fjärde lådan har jag stoppat in myskläder, typ mjukisbyxor och tröjor, hoodies, onepiece osv.
På min klädställning hänger 26 st galjar som innehåller en jumpsuit, de övriga är överdelar mest tröjor och koftor men även något linne, toppar, shortor och ponchos. Längst ut har jag även hängt upp några halsdukar!
Min garderob är fullproppad! I lådad längst ner finns klänningar och kjolar, över den finns en låda med sommarkläder och en massa bikinisar. Sen har vi en hylla med två backar som innehåller trosor och sockar, bevid de finns bh'ar och innanför allt det finns de lite kläder som jag inte använder lika ofta. Sen har vi en hylla med handdukar och träningskläder, innanför de finns ännu mera träningskläder. Sen har vi en stång med 16 galjar, där det hänger dubbelt på vissa i brist på hängare, dem innehållar linnen, toppar, tröjor, koftor och skjortor. Längst upp finns en massa småtjaffs och några tröjor som inte ryms någonstans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0