Just shoot for the stars, if it feels right and aim for my heart, if you feel like it

Förlåt till er, mycket få antal, personer som klickar er in här dagligen för att läsa och sen duger jag inte ens till att skriva min "julkalender" som jag utlovat. Ska ta igen nu, inte allt på en gång men lär komma mer än en lucka per dag nu. Har dock mina bortförklaringar då jag skjutsat mamma till Umeå för operation, köpt julklappar, hängt med vänner och jobbat. Nåväl...

Dag 12 - Det viktigaste i min sminkväska
Det absolut viktigaste i min sminkväska är min ögonbrynspenna! Eftersom att jag är ganska ljus naturligt så drabbades tyvärr också ögonbrynen av det, därför fyller jag i dem med penna samt bättra på formen. Jag kan gå varsomhelst utan smink, gör de rätt ofta nu för tiden faktiskt, men jag vill inte gå någonstans utan ögonbryn. Det känns inte bra...  Tror den kostar ynka 29,50 kr eller något liknande, de är ett kap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0