Jag dricker för mycket, men det förnekar jag, om du frågar mig om sanningen så tvekar jag

Dag 16 - Fem saker jag hatar

♦ Kärlek - ja, jag vet att jag skrev att jag älskade det i förra inlägget. Men jag hatar det lika mycket som jag älskar det, tror att de är det bästa och de värsta som kan hända en.
♦ Rasism - har sagt de förr, jag tål de inte. Rasister har aldrig något realistiskt att säga för att dem är dumma i huvudet, ursäkta att jag drar alla över en kam men jag förstår mig inte på tänket.
♦ Mobbing - hör iförsig till samma kategori som rasismen, jag tycker att mobbing är tragiskt och oftast bara något som finns till för att höja sitt eget självförtroende.
♦ Människor som ljuger - klarar inte av folk som inte kan hålla sig till sanningen, alla drar en vit lögn i bland, men de personer som för jämnan drar lögner om allt bör inte umgås med mig. Jag listar ofta ut lögnerna eftersom att de personerna ofta berättar olika historier om samma händelse och med mitt minne så kommer jag ihåg det.
♦ Människor som tror sig vara mer än vad dem är - Så otroligt irriterande det är! Du äger inte världen, du är inte bättre än mig, jag är inte bättre än dig, men du är fan inte bättre än mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0