I won't ever give up of something that's so strong, yeah, we made it all this way

Dag 24 - Min bästa julklapp

Egentligen så gillar jag inte att behöva välja vilken min bästa julklapp är. Speciellt inte ett år som detta då jag blev så otroligt nöjd över alla mina julklappar, överdriver inte ens så otroligt bra julklappar jag fick, är mer nöjd än vad jag någonsin varit. Här har ni allihopa, utom de jag fick av mormor som står kvar hos mamma. Tusen tack alla, ni är bäst!
En locktång av pappa och en vågtång av Carro
En chokladask och en trisslott, som jag förövrigt vann 50kr på, av konsum

Fyra glas av Maggi och två kostaboda glas av pappa
Pengar av morfar, farmor & farbror åke och ett tuggummi och en lapp där det står "Malin jag älskar dig" av Alma. HUR SÖT?!
Smink från Sheercover av Maggi, en väska och ögonskugga av Carro och presentkort på ginatricot av farbror Göran

Converse och väska av pappa

Micke & Molle, ett äpple och tre klubbor, samt ett tomt paket, för att lura mig av mamma, L-G, Alma och Elin
En Iphone 4s av mamma, L-G, Alma och Elin. Måste jag välja blir detta den bästa julklappen, men är som sagt mer än övernöjd med allt annat, trodde inte riktigt att jag skulle få den även om jag hoppades.

Tack kära familj för en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0