I will never ever let go, this is what I'm made of

Dag 8 - Min familj
Jag står nära min familj, eller familjer, kalla de vad ni vill. Mina föräldrar skillde sig när jag var 4-5 år, har aldrig mått speciellt dåligt av det utan mer tyckt att det vart något bra. Mamma och pappa är väldigt olika varandra, raka motsatsen skulle man kunna säga, något jag utnyttjade i mina tidiga tonårsdagar. Jag visste på förhand vem som skulle säga ja och vem som skulle säga nej, därför frågade jag givetvis den som sa ja. Det enda negativa är väl att mina föräldrar inte är bundisar om man säger så, en hel del bråk och en hel del skitsnack har jag vart med om. Jag växte upp med Maggi och Carro och är nära vän med båda idag, fast på olika sätt. När jag var liten umgicks jag mest med Carro, mot hennes vilja dock. Men när vi var alla tre var de jag som fick ta all skit, mobbing osv. Riktigt elaka kunde dom vara. Idag är vi vänner, alla tre och nej vi mobbas inte längre. Min mamma gav oss tillskott i familjen när hon gifte om sig år 2000 med L-G som blivit en del av familjen, han är hjälpsam och ställer upp vilket jag uppskattar. Samt mina två småsyskon, Alma & Elin, två busungar som jag älskar överdrivet mycket. Min familj betyder mer än något annat för mig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0