I see your true colors and that's why I love you

Dag 11 - Mitt liv förr och nu

Om vi säger att mitt liv förr är högstadie tiden och nu är nutid. Jag gillade högstadiet, de var en bra tid. Men samtidigt var jag i ständigt behov av att hitta mig själv. I början av högstadiet mådde jag som sämst och i slutet mådde jag bra. Nu tycker jag att jag kommit på vem jag är, eller är åtminstonde på god väg. Jag mår bra nu, jag vet vilka som är mina riktiga vänner, vem jag kan lita på och vilka som alltid kommer att vara mina vänner. Jag umgås, tråkigt nog, istortsätt inte med någon som jag var med i högstadiet, bara ett fåtal. Jag tycker det är väldigt tråkigt att de blivit så men samtidigt så är jag en annan människa nu, vilket de personerna mest troligt är också. Ibland kan jag titta tillbaka och sakna, för de finns många fina minnen och mycket som jag är glad över. Men samtidigt vill jag leva i nuet och jag är glad för de jag har nu!

!



Kommentarer
Postat av: Krabban

Puss & Kram Malin banan;) hihi.

2011-12-11 @ 23:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0