I heard that your dreams came true, guess she gave you things I didn't give to you

Dag 9 - I min handväska

Jag använder handväska väldigt sällan faktiskt. Kanske de beror på att just handväskor har jag svårast med att veta vad jag tycker är snyggt och inte, kan ofta inte bestämma mig om jag tycker en väska är skitsnygg eller jätteful. Så klart finns de väskor som jag absolut inte gillar och även de som jag gillar, men de väskorna är oftast alldeles för dyra. I alla fall har jag ju med mig saker, även om de inte ligger i en väska. Här är de som jag oftast har med mig när jag går utanför dörren.

1. Börs, tar ibland bara med mig några kort. 2. Tuggummi, måste alltid finnas med. 3. Mobiltelefon, den funkar men bör bytas ut inom kort. 4. Nycklar 5. Snus, jag är en dålig människa, jag vet. Ser mig dock inte som en snusare då jag inte snusar allt för mycket per dag. 6. Läkerol, finns inte alltid med men jag brukar se till att ha en i fickan ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0