I can do it like a brother, do it like a dude. Grab my crotch, wear my hat low like you

1 december idag! Sjukt vad tiden går fort egentligen, den 10'e är det ett halv år sen jag tog studenten, heeeelt sick! I alla fall ställde jag klockan på kvart över sju för att starta teven och kolla på julkalendern imorse. Det minns jag dock inte när jag vaknade så missade de 5 första minuterna och sen var jag så himla trött att jag knappt kunde hålla ögonen öppna. Men det lilla jag såg var helt okej, om man jämför med de senaste åren. Första december betyder också att man får öppna första luckan i chokladkalendern som mamma köper till mig varje år, tydligen blir man aldrig för gammal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0