Hon är kärlek och hopp och hon berättar för dej hur mycket jag älskar dej

Dag 14 - Dagens outfit

Detta känns ju lite B, ska man ta dagens outfit bilder ska man ha en bra kamera, ett stativ eller någon som tar bilderna åt en. Därför blir det en fjortisbild och en riktigt dålig bild på skorna. Men jag bär i alla fall ikväll(den 16'de inte 14'de) en röd spetsbody från Bikbok, ett par svarta byxor med guldiga detaljer i form av dragkedjor från Gina tricot, svarta pumps med nitar från Nelly, guldig halsring från Cubus och jag drog på mig en svart kofta från h&m också eftersom att jag är rädd för att frysa. Ikväll ska jag på personalfest med Konsum, ska bli himla roligt, men får ta de lite lugnt med tanke på att jag jobbar hela helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0