A smell of wine and cheap perfume

Dag 15 - Fem saker jag älskar

♥ Kärlek - kan ju vara bland de bästa som finns att få kärlek och att ge kärlek, de älskar jag, oavsätt om de är vänner, familj, djur eller pojkvän/flickvän.
♥ Jobb - jag älskar att jobba, även om de kan kännas rätt tråkigt att dra iväg på jobbet speciellt vissa tider och dagar, men när jag jobbar känns de som att jag gör någon nytta och de älskar jag. Då spelar de egentligen ingen roll om jag jobbar på konsum, är läkare eller städar på en skola. Trivs jag med jobbet och känner att jag gör nytta är de roligt och jag älskar det.
♥ Resor - Det gör mig varm i själen av att tänka på resor, de är så roligt och gör en alltid mycket gladare. 
♥ Sverige - Kärlek till alla resor och alla länder man kan besöka men jag älskar sverige. Sverige är ett bra land och jag vill bo i Sverige, hur dötråkig jag än låter nu, så tycker jag att de är värt att uppskatta vårt land. Vi har de bra här!
♥ Shopping - Finns, nästan, inget som gör mig så lycklig som att få gå på stan och shoppa kläder, skor och allt annat man kan köpa till sig själv, att få bära massa påsar älskar jag. De är kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0