Varje gång jag ser dig är det som allting stannar till

Igår var jag i stan och städade ur min lägenhet och idag tar jag tag i mitt rum som lär ta hela helgen. Måste få ut skrivbordet och byrån för att få plats med förvaring till mina kläder. Som t.ex. mitt klädstativ och en trådback då inte allt rymms i garderoben. Måste också få in min fåtölj så inte kläderna hamnar på golvet. Lär bli proppat med saker efter väggarna, men vad gör man? Kan inte bli värre än vad det är, för nu är mitt rum ett bombnedslag! Har vart hemskt förut men nu är det förjävligt alltså. Återkommer med bilder när det är klart, men kolla hur det ser ut nu! Usch så hemskt! Förstår inte hur jag ens kan leva i det här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0