Til the day we meet again in my heart is where I'll keep you friend

6 år har passerat förbi sen du valde att lämna den här platsen föralltid. Sex år är en väldigt lång tid och det har hänt mycket sen dess. Jag kommer alltid att minnas dig och ta med mig dig i mina minnen. Hur du kallade mig skitunge och när du alltid frågade om en puss för att jävlas med mig, för att inte prata om ditt otroligt irriterande smaskande.

Även om jag saknar dig otroligt mycket så skulle jag idag inte önska dig tillbaka, du har det så mycket bättre där du är nu, när du fått dig ifrån all skit som du blandat dig in i här nere. Jag tror på en bättre plats efter döden, och även om du försvann alldeles för snabbt så har du hittat dit.

Jag undrar ibland hur livet skulle vart om du fanns kvar, hur det skulle ha utvecklat sig. Men jag finner inget svar på den frågan, precis som med många andra frågor jag ställt mig som varför? Och jag har kommit fram till att det inte finns något svar, allt har en mening och även om detta var en jobbig sådan så var det meningen att det skulle hända.

Jag har lärt mig att man någon gång måste förlora för att kunna vinna och om du bara visste vilka otroligt underbara människor jag vunnit under dessa år, du skulle bara träffat dem. Jag förlorade dig, vilket ingen någonsin kommer kunna ersätta. Men jag har funnit mig i att du inte kommer tillbaka och jag vet att du ändå finns med mig var jag än går, för i mina minnen lever du föralltid. Och jag tror att vi en dag kommer att träffas igen... Jag saknar och älskar dig, vila i frid! 

Simon Åström 1987.07.08 - 2005.08.10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0