No matter what you say, you find it happens all the time

HELG! helg helg helg helg helg helg!! haha, fan vilket fult ord om man tänker efter! Men jag skulle ändå kunna upprepa ordet tusen gånger om, kände sån frihet när jag avslutade mitt pass idag och visste att en lång helg väntar. Ännu bättre blev det av att även solen och en någorlunda temperatur gjorde mig sällskap, något som inte hänt på några dagar. Kom bara hem och la mig i sängen, tänkte ta mig en 30 min ph men vaknade dock inte upp förrän efter 2,5 timmar. Men vad gör det, jag kommer med största sannolikhet att sitta uppe alldeles för länge i natt och jag älskar det. Denna helg ska jag inte göra så mycket mer än att ta hand om mig själv tror jag. Sova så länge jag vill på mornarna, ta långa duschar, skrubba hela kroppen, ansiktsmask kanske och allt annat som jag behöver. Känns helt underbart!

Fick förresten hem en jacka idag i märket fjällräven, inte använd och köpt på tradera. Allt jag har köpt på väldigt länge, har dock tre sidor där jag bara vill trycka på skicka beställning knappen. Snart smäller det och så har jag klickat hem alla tre och lite till. Hösten är ju snart här -tyvärr- och höstkläder måste köpas, det är ju trots allt det enda att glädjas åt på hösten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0