Jag tror du söker efter mer än du ser, men jag ser att du ler och jag tror att du tvivlar

Har just hängt upp min sista tvättmaskin, har nämligen hunnit med att tvätta idag också måste verkligen ha något att sysselsätta mig med! Annars har jag glott på teven ikväll och fixat ännu lite till i mitt rum, och om någon undrade så känns det förjävligt att instalera mig hemma. Jag har flyttat hemifrån en gång och det var min mardröm att flytta hem igen, men ibland så är det nödvändigt. Det är ju trots allt inte samma sak att bo hemma nu som när jag var 16år och flyttade hemifrån sist. Får genomlida detta ett tag till, ska nog gå bra! Nu ligger jag hemma i min allt för sköna säng och väntar på att Carro ska sluta och komma hem någon gång, lär nog dröja ett tag till om hon ens kommer hem ikväll. Hoppas det!

Här var vi i full gång med twisterspelande, jag vann för den som ville veta;) loveyasis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0