A smell of wine and cheap perfume, for a smile they can share the night, it goes on and on and on and on

Sommaren är slut skulle jag vilja säga, hösten är här!
Detta har vart en bra sommar tycker jag. Började den med att åka till Alanya med Jacki, Sandra, Emma & Matilda, tog sen studenten med mina härliga klasskompisar. Sommaren har vart varm, vi har inte haft några mygg alls och jag har njutit av varje ledig minut. Stadsfesten hann jag med i år och lyssnade till Robyn, en lycklig stund i livet. Jag har haft besök från Småland och jag har druckit ett antal glas vin. Har festat i lycksele och firat jackis födelsedag i piteå. Har också hunnit med att jobba riktigt mycket denna sommar och ändå har jag haft en riktigt skön sommar vill jag lova.

Nu är i alla fall hösten här! Skolan har börjat om, men inte för mig, nu mera kan man kalla mig arbetslös. Min bästa vän Jacqueline samt mina kära vänner Natthalie och William har flyttat till Oslo och jag önskar dom all lycka till. Min höst ser dock inte så säker ut, jag vill så mycket men har svårt för att bestämma mig för vad jag egentligen ska göra och hur jag ska göra det. Börjar dock med att åka och hälsa på mina nyblivna norrbaggar om två veckor, sen tar jag mest troligt och reser vidare till värnamo för ett stopp i den staden också. När jag kommer hem därifrån ska jag bestämma mig, då bestämmer jag mig för vad jag vill göra och då gör jag det bara och skiter i de problem som möjligen kan uppstå, allt löser sig och hem finns alltid kvar.


Kommentarer
Postat av: jacki

i love u hur du än gör! PÖSSSSS

2011-08-26 @ 18:15:39
Postat av: sandy

Följ magkänslan! Den har i 99.9% fall alltid rätt!:)

2011-08-27 @ 22:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0