What do you want from me, what do you want from me?

Hej bloggish. Idag har jag ÄNTLIGEN färgat håret mörkt igen, förstår inte varför jag varit ljus så länge.. eftersom att jag hatat färgen hela tiden. Även om jag trivs i blont, fina blonda färger då, förstår jag inte varför jag hade det i typ 16 år,.. mörkt är min färg. Och den här gången utan rött i, det kommer inte på min skalle igen vill jag lova. Tack Linn för hjälpen med färgen och klippningen! :) Försökte ta en bild, men med dåligt ljus och mobil kamera blir det inte bra, försöka fixa till ljuset lite i photoshop men det gick inte så bra heller.. så ett halvt inte likt resultat får ni, mitt hår e ljusare än så där.. men vill nog bli så mörk så småning om, men vi börjar så här. :)))


Kommentarer
Postat av: maja

snygging! de blev bra!

2010-09-24 @ 15:11:55
URL: http://majamajas.blogg.se/
Postat av: Din älskling!

Wiihoo!! Now we talking!! ;)

2010-09-24 @ 16:59:04
URL: http://jaacki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0