wakawaka

Tack Maja och Jacki för att ni tyckte jag blev fin i håret, jag är nöjd faktiskt, även om jag önskar att håret var längre men what to do? 

Nu är den här helgen slut snart i alla fall,i fredags körde jag och linda hem for sen förbi på skolan en stund, gick på nysteds och så innan jag for hem åt och såg idol. Igår jobbade jag, pluggade och for sen ut och hängde med några grabbar. Idag har jag pluggat matte hela dagen, börjar fatta matte D'n nu och tror att jag kan klara provet som är på tisdag. Det har jag min kära mamma att tack, du är king! Morfar är här nu så snart ska vi äta fisk innan jag ska fortsätta med matten och sen klippa alma & elin. Sen ska jag höra av mig till Linda och sen rulla tillbaka till stan igen. Klassfoto imorgon, känns drygt speciellt när vår klass inte kan enas om vad vi ska göra på kortet och att inte halva klassen var där i fredags gör det ännu jobbigare eftersom dom då inte vet vad vi sagt.. men det löser sig väl antar jag. Ha en bra dag!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0