if i was a boy

Hej hej hemst mycket hej!
Carro kom igår, vi for och handlade mat, hängde, drog på solbacken, såg idol, åt godis osv. Jag har också köpt valentine's day som jag inte hunnit se än, helt ok! Bra gjort av dem att få med så många kända skådespelare i en och samma film. Idag har jag varit på skolan räknat matte C och haft naturkunskap. Min matte lärare som jag har i matte D kom också till mig och sa att det såg ut som om det har gått ganska bra på provet, hon hade inte rättat det men eftersom hon var så orolig för mig så hade hon kollat i det och tyckte det såg bra ut. wihiii, jag har klarat det! Så stolt över mig själv! Nu sitter jag och C och ser vänner, inväntar idol och sen ska vi se sommaren med göran som ingen av oss hunnit se än. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0