And the good girls are home with broken hearts

Hej, ett tag sen jag skrev nu igen.. börjar verkligen bli dålig på det här! Har jobbat hela helgen och igår hade jag besök av jacki, linn och sandra det var mysigt! Idag gick jag på min andra matte D lektion, det gick bajs och jag förstår fortfarande inte mycket av allt. Har möte med syon imorgon, får se om jag kan byta till något annat. Gick och tröst shoppade efter matten, lyckades visst slita ihop en hel del på en timme.. rätt mycket basic men det är alltid bra! Har snott lite bilder från internet när jag inte orkat ta egna.

Så detta köpte jag plus ett par tights och två par jeansleggings

Köpte denna fast en grå

en sån här skön grej

kofta, fin och skön

och denna men militärgrön


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0