you and me could write a bad romance

Vaknade inte av väckaren imorse! Men som tur var vaknade jag av mig själv klockan åtta, hoppade upp ur sängen, gjorde mig klar och for till skolan. Seminaruimet gick rätt bra faktiskt, men halva historiaklassen var borta så vi fick sätta ihop grupperna så jag gjorde min klockan tio. Efter det så for jag ner på stan för att kolla ut kläderna till halloween imorgon, har hittat det mesta nu faktiskt och hoppas att det blir kul imorgon om man bara visste vilka som ska komma .. Nåja efter stan somna jag en stund, vilket råkade bli tre timmar. ooops. Nu ska jag få nåt i magen och sen plugga och göra klart min eu-uppgift i samhällskunskapen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0