take me down to the paradise city

Hur skönt som helst har det varit med sovmorgon, nästan så att jag glömt bort hur det kändes. Även om jag var uppe med tuppen så är det ju råskönt att hinna vakna till på morgonen, slippa stressen, och känna att man lever innan man tar sig till skolan. Har pluggat på ordentligt nu på morgonen, kan långt ifrån allt eftersom att vi hade ett häfte på internet som vi skulle besvara på och sen plugga till kunde jag inte besvara allt, vissa saker är från en lektion då jag var borta så det är inte lätt. Men jag har pluggat in så mycket som möjligt och tror att jag kan över hälften i alla fall så då borde man kunna få ett G. Hoppas att frågorna är bra bara och att det är dom frågor jag vill ha som kommer på provet. Nu ska jag klä på mig och köra iväg till skolan. =) Ikväll blir det ännu mera plugg, har seminarie i historia imorgon. pluggapluggaplugga! Men på fredag är det över, och lov... behövligt & skönt!

föresten så är jag rätt sugen på att dra till haparanda, ikea, finland & alko igen. nån mer suuugeen????

Kommentarer
Postat av: Simone

Jag är alltid sugen juuuuuuuu.....

2010-10-27 @ 13:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0