Jag träffade anna i korvkisok kön

Har haft en rätt skön dag faktiskt, även om jag pluggat nästan hela dagen. Har nästan gjort klart min power point till redovisningen på naturkunskapen, om gruvan, och sen har jag påbörjat min uppgift om eu och den uppgiften jag fick heter ska sverige införa euron? finns mycket delade åsikter om det.

Jag har också hunnit äta middag med pappa blev kyckling och wookgrönsaker. Mums! Har duschat och hälsat på hos mamma samt sett paradise. Älskar dagar man inte känner sig lat utan faktiskt hinner med att göra saker, dagen blev inte sämre av att jag fick svar av Tanja att jag fick jobba hemma på matten imorgon vilket betyder att jag är ledig. Har heller ingen matte c på måndag morgon när vår lärare är borta, så på måndag eftermiddag har jag min första lektion för veckan. HUR SKÖNT?  Men ska ända tillbaka till stan imorgon åsså ska jag hinna plugga :)

Sen på fredag är det halloween och halloween fest. Frågan är vad jag ska vara för något i år? Alla minns väl förra året?
jag var catwoman

Ronny & Ragge

Michael Jackson

Hippie & Kiss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0