If I was a rich girl, na na, na na, na na, na na na na, na na, na na na

Helgen är slut, igen... fattar inte hur dom kan gå så jävla snabbt hela tiden.

I fredags var jag i alla fall hemma och såg idol, åt godis å grejer, lördag klippte jag av mikaelas hår, shit vad vi klippte av det alltså. Vågat gjort av henne måste jag säga, tror hon kommer att sakna längden men hon blev fin i det korta också. Sen blev jag chaffis till lycksele, aldrig roligt att vara nykter på en fest när alla är aspackade, men jag hade faktiskt helt ok. Inte det roligaste, men heller inte det tråkigaste jag varit med om. Kom hem klockan fem då jag dog i sängen i stort sätt. Vaknade halv tre idag och har sen hunnit klippa pappa, han blev jätte fin, kände mig riktigt nöjd denna gången. Sen har jag kört tillbaka till stan, linda och fredrik åkte med. Ska snart sova, samhälls imorgon.. har inte gjort den där jäkla uppgiften. skit också. Känns bra att man har skrapat ihop några slantar i helgen i alla fall. Mer kläder till mig, wohooooo.

För övrig ska jag sluta vara så jävla onyttig nu och börja röra på fläsket, kanske inte kommer köra någon dunder diget, men vafan jag är spårad nu.. så småning om ska jag väl försöka få tillbaka den gamla kroppen. Jag är inte längre än vad jag var när jag gick i nian så jag borde kunna vara lika smal också.. undvik spärrögonen, men jag ska tillbaka dit tycker jag. Inte för smal, inte för rund. lagom. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0