I loved you first

Allt fortsätter gå åt helvette, for som sagt på stan efter skolan.. hittade inte så mycket. en bh och en ring fick följa med mig hem tyyp... sen har jag fortfarande inte fått mig någonstans med mitt pluggande. Hur fan ska detta sluta alltså? Jag kämpar mig upp var eviga morgon för att fara på skolan men det resulterar i att jag inte orkar göra något hemma istället. Måste plugga, måsta städa, måste diska, måste handla, måste börja träna. Ut över det måste jag också laga mat och sova varje dag. Huhu. Hatar att jag alltid blir deprimerad på vintern och nu när hösten kommit så känner jag hur det redan börjar krypa sig på! Höst kläderna är det ända positiva med detta mörker. Jag vill göra något kul och det är nuuuuuuuuuuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0