I keep dancing on my own

Känns som om den här dagen inte ens har exicterat. Vaknade upp lite halv död imorse och tog mig iväg till skolan, var hur trött som helst på matten och direkt den var slut rullade jag av hem. Åt lite lunch och gick sen och la mig för att sova en liten stund, vaknade upp och trodde jag hade försovt mig till skolan, somnade om, vaknade upp och trodde klockan var mitt i natten. Nej, den var fyra om min power nap hade blivit tre timmar lång. Dags att stiga upp, gjorde middag och har sen pluggat matte. Prov imorgon, har känt mig så säker på lektionerna men nu känner jag mig helt lost. Kanske på grund av att jag är för trött! Vet inte?

Snart ska jag sussa, imorgon efter skolan styr vi iväg mot Piteå för att fira Linn & Lisa i efterskott, middag och sen utgång. Blir säkert roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0