i can't tell you what it really is i can only tell you what it feels like

Var på skolan drygt en timme ungefär, for där ifrån klockan två! Jag hade min redovisning, samt lyssnade på två redovisningar.. dom andra skulle göra sitt senare. Sen gjorde jag provet vilket innehåll sju frågor, blev ganska långa svar på alla och jag kunde fem av dom. Dom två sista chansade jag på men svarade i alla fall. Hoppas på godkänt, kanske får komplitera det jag inte kunde. Men skönt att få det överstökat.

Efter skolan tog jag med mig Jacki upp på solbacken för att kolla in saker till min utklädnad, köpte lite men har inte allt än så imorgon blir det stan för att leta som en idiot något som skulle kunna bli någorlunda bra i alla fall. Sen har jag också pluggar historian, tror jag kan det nu. Är den sista gruppen som har seminarium imorgon, klockan 11.00. Så jag hinner ju plugga lite mer imorgon på skolan.

Sjukt taggad på maskerad, halloween och station på fredag i alla fall! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0