When I see your face, there's not a thing that I would change cause you're amazing just the way you are

Körde bara till stugan i lördags när jag skrev sist, körde mellan 60-70 hela vägen och såg inte ett skit, hade något kommit upp på vägen hade jag kört på det. På söndag körde jag hem till malå istället och tog det lungt. Igår hängde jag med carro, hämtade barnen på dagis och gjorde middag till familjen. Nu ska jag snart bege mig till dagis igen för att hämta upp alma och elin, får se om jag står för middagen idag igen, har som inga ideér på vad jag kan göra för mat så vi får väl se om jag skippar det idag..

att ladda upp en bild tog visst hundra år...orkar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0