En sång för alla dom som aldrig hittat nån att dela sin glädje och sorg med

Otroligt roligt att jag och Matilda fått höra så mycket positivt för smyckena så jag påminner er än en gång om att beställa, ifall ni har några speciella önskemål om design kan vi försöka årdna det. I alla fall skulle Jacki hämta mig för att fara till skolan, hon hade försovt sig så jag fick sopa av bilens en meter snö och skotta bort den höga kanten bakom bilen, sen hade jag samhällsekonomiprov och efter det körde jag hem och skottade parkeringsplatsen i kylan. Jacki ska väl komma hit om ett tag men kan inte fara till malå förän vid två tiden för hennes lillasyster skulle åka med...

Love you anyway

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0