Cause we all wanna be big rockstars

Blev jätte trött igår efter idol och somnade rätt tidigt, tråkigt att Weise åkte. Jag fullkomligt hatade honom förut, tyckte han var lite to much men jag tycker han har blivit charmigare och charmigare för varje vecka och älskar han och Jihdes skämt mellan varandra. Har länge tyckt att Jay och Olle är dem bästa, vilket jag fortfarande tycker, men har inte vetat vem jag tycker ska vinna. men nu har jag gått tillbaka till den jag tyckte förut. Jay! Han gör ju alla låtar bra, han sjunger backsteet boys, han sjunger klassisk musik och han gör det hur bra som helst. Det finns ju en anledning till att han är den ända som inte hängt löst. Jag älskar honom!! Här är några av hans låtar, jag tycker rocks är bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0