som om jag snubblade pladask på marken och bara dog

Idag mår jag betydligt mycket bättre, jag vet att det blir vad man gör det till, men ändå så får man vippar då man tycker att allt är trist. Gick faktiskt bra på matten idag, hel konstigt men lyckades fatta det jag har suttit och slitit håret för här hemma. Efter matten tog jag mig upp på solbacken där jag inhandlade julklappar, så nu har jag två till att bocka av på listan. Alma, Elin och LG är klar. Skönt!

jag och jacki, den blå kvällen i turkiet.... ojojojoj, den kvällen mådde vi som bäst

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oooo helvette så full jag (vi?) var där.. får fan hurvens!! haha men kul hade vi!! saknar som fan!!

2010-11-17 @ 17:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0