Projektarbete

Jag vet inte om jag berättat det men jag och Matilda gör ett projektarbete ihop, vi tillverkar smycken som vi sen säljer. Vi säljer smyckena så billigt som möjligt, alltså så att vi just så pass går i vinst med att sälja dem, men vi tycker det är roligt och hoppas att folk kan tycka det är lika roligt som oss. Ifall någon är intresserad av dessa smycken kan ni höra av sig till mig eller matilda via, sms, ringning, facebook, hotmail, msn, bloggen... ja ni fattar. Vissa smycken finns det bara ett exemplar av och vissa kan det tillverkas mer av. Hör ni av er i veckan fixar vi det innan jul eller snabbare ifall det finns kvar, alla smycken är dessutom unika och handgjorda. 
Ett par örhängen med peacemärke, 50:-

Ett par enkla korsörhängen, 60:-

Ett par örhänhen med fyra kors & kedjor, 70:-

Ett par örhängen med två löv och kedjor, 70:-

Ett par örhängen med ett kors och kedja, 50:-

↓ Ett örhände med två ploppar och en kedja imellan, 20:-

↓ Ett armband med peacemärke, 40kronor

↓Ett armband med kedjor samt ett litet kors på baksidan, 80:-
↓ Ett halsband med kedjor, 120:-


Hör av er ifall ni hittar något som faller er i smaken.
/Malin Nilsson & Matilda Larsson

Kommentarer
Postat av: Tina

Vad duktiga ni är tjejer! Smyckena var jättefina :)

2010-11-25 @ 23:00:10
URL: http://tlws.blogg.se/
Postat av: Anonym

Paxar dem där korsörhängena jag så fint bär upp!

2010-11-25 @ 23:18:08
URL: http://emmatellstroms.blogg.se/
Postat av: Madde

Hej! Hur betalar man ifall amn skulle vara intresserad av något? :)

2010-11-26 @ 21:27:51
URL: http://madelenka.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0