I am not a robot

Godmorgon alla pigga!
Har tvingat mig upp ur sängen även om jag inte ville. Men nu när jag gjort mig klar och ätit lite hallon känns det jätte skönt. Nu ska jag ut på en morgon promenad, okej klockan är halv elva kanske inte så tidigt, men jag ska i alla fall förbi stan och först och främst kolla om farsdags present eftersom att det är farsdag på söndag! Sen när jag kommit hem från stan ska jag ta bilen upp till solbacken hade jag tänkt för att inhandla lite middag samt kolla lite julklappar, Alma önskar sig en kassa så hon kan leka affär. Såg att dem hade en fin på Ica Maxi så ska kolla in den. Men nu ska jag klä på mig och kila iväg. Hörs senare idag!


Stort grattis till Simon och Hinken som fyller 19år idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0