hela världen är så underbar

Idag har det varit alla pappors dag och självklart har även jag firat min. En liten tårtbit blev det och paketöppnande och jag gav honom en jeans shorta, chokladhjärtan och ett farsdagskort - för självklart är min pappa den bästa.

Min pappa är både en förebild och en god vän. Han är omtänksam, förstående och snäll samtidigt som han är skämtsam, glad och lite knasig. Han visar ett engagemang till mina intressen och mitt liv och finns också där för att hjälpa till och stötta i allt från meteriella till psykiska problem. Min pappa har alla egenskaper som jag tycker att en bra pappa ska ha. Jag älskar dig pappa, mer än du kan tro...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0