har sprungit ända sen barnsben från allt jag egentligen var

Så där ja, nu har jag hunnit vara på stan.. var ute i ungefär två och en halv timme när jag gick till och från stan samt sprang omkring där. Sen var jag hemma en stund innan jag for iväg på maxi, köpte första julklappen till Alma, två stycken arbetsböcker. En för att lära sig matte och en för att lära sig klockan, såg en kassa på clasohlson som jag nog ska köpa till henne också så är jag klar med henne redan såhär i början av november. Men jag måste ju börja i tid så jag har råd att köpa till alla. På stan köpte jag en present till min pappa, lyckades faktistk hitta en efter mycket sökande. Hittade också ett par jeans på bikbok för 149 kronor, började med att prova medium och slutade med att jag köpte xs och dem sitter lagom tajt. Min diet värkar ha gett resultat!

Nu väntar jag på pappa, han ringde överraskande och sa att han var i stan så han skulle bjuda mig på mat. Jag ska ta en kycklingsallad ifall vi äter där det finns något sånt, sååå himla gott! Här är en bild på jag och pappa förra julen, fin dubbelhaka va? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0