Fuch what I said I don't mean shit now

Min granne har valt att pumpa tvn på max så jag snodde denna lista av sandra som tidsfördriv;

1. Hur gammal är du om fem år? 23, ska fylla 24.
2. Vem var den sista du träffade? Jacki, Simon och William
3. Hur lång är du? 1,60
4. Vilken var den senaste film du sett? Due date
5. Vem ringde du senast? Sandras borttappade mobil
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Just ja den hade jag glömt =) får ta den sen. Till Linda Åström
7. Var är dagens planer? Nattens planer är att sova.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda sen 14år tillbaka
10. När såg du senast din mamma? En snabbis i fredags, alltså typ en vecka sen.
11. Vilken ögonfärg har du? Grön
12. När vaknade du idag? Vid åtta.
13. Har du någon gång hittat en katt? Nej det har jag inte gjort
14. Vilken är din favoritplats? Svår fråga, tror inte jag har någon riktig favorit plats.
15. Vilken plats föredrar du minst? Skogen.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Om tio år hoppas jag att jag har jobb, sambo och småbarn.
17. Vad skrämde dig som barn? Samma sak som skrämmer mig nu, djuren i skogen.
18. Vem fick dig att skratta senast? Simon
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Jag har aldrig köpt en vinylskiva, men har två stycken som jag tagit av min mamma.
20. Har du stationär eller bärbar dator? En bärbar skoldator som bör bytas ut.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Sover helst bara med trosor.
22. Hur många kuddar har du i sängen? Brukar ha fyra, just nu har jag fem.
23. Hur många landskap har du bott i? Ett.
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Svar ja.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor gör en hel outfit, så jag måste säga skor. Skönast tycker jag dock att strumpor är.
26. Är du social? Det tycker jag, så länge det inte är en blyg person jag ska handskas med.
27. Vilken är din favoritglass? Gammeldags vanilj är jävligt gott.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Ta en heldags shopping för att pimpa upp garderoben, åka utomlands och sen spara resten.
29. Tycker du om Kinamat? Är lite less på det, men gott är det.
30. Tycker du om kaffe? Hell no!
31. Vad dricker du till frukost? Mjölk för det mesta.
32. Sover du på någon särskild sida? Kurar ihop mig mot väggen.
33. Kan du spela poker? Är inte den bästa spelaren men jag vet hur man spelar.
34. Tycker du om att mysa? Vem gör inte?
35. Är du en beroendemänniska? Det tror jag inte
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej, det gör jag inte.
37. Vill du ha barn? Ja men inte nu
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Två gånger
40. Föredrar du havet eller en pool? Älskar att vara vid havet, speciellt i varma länder. Men jag tror nog att jag är en sån tråkig människa som föredrar poolen, men det beror ju också på.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder och inredning. Sen finns det givetvis annat jag skulle lägga pengar på ifall jag hade mer pengar, men med den ekonomin jag har nu prioriterar jag kläder högst.
42. Äger du dyra smycken? Använder mest billiga smycken, men har en ring som är värd några tusenlappar faktiskt.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Vatten.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Oj, jag känner många roliga människor. Kanske på grund av min dåliga humor, men måste säga att Simon, Niklas och Tobias ligger högt upp på den listan.
46. Välj ett ärr på din kropp? Hade bara ett, nu har jag två. Ett på tummen när jag råkade trycka in en kniv allt för djupt och en på lillfingret som är ett fimp märke.
47. Vad har du för ringsignal? Pink – so what. Dags att byta kanske?
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Finns lådor med gamla kläder hos mamma ja, men inte så att jag hänger upp dem i garderoben
49. Flirtar du mycket? Absolut inte
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Hos Natthalie och David för ett bra jävla tag sen. 
51. Kan du byta olja på bilen? Ja
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej, tack och lov.
53. Vilken var den senaste bok du läste? Läser inte böcker, gjorde ett försök till Twilight böckerna men orkade bara läsa första.
54. Läser du dagstidningen? Väldigt sällan
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? Nja, men sjunger väldigt högt brukar jag göra ibland
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Vakna med the voice på teven om det räknas?
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Några bokstäver då jag löste korsord.
59. När var du i kyrkan senast? Oj… det minns jag faktiskt inte. Måste nog ha varit på Josefins begravning för 1,5 år sen.
60. Kan du lita på alla dina vänner? Nej, det kan jag inte.
61. Vad är du beroende av? Luft, vatten, mat och tak över huvudet.
62. Mysig hemmakväll eller en utekväll? Mysig hemmakväll är bäst i längden. En utekväll lite då och då.
63. Vem känner dig bäst? Har ingen som känner mig så super djupt, så säger mig själv.
64. Din dröm? Stort hus, underbar sambo, fina barn och en gigantisk garderob. Plus en massa kärlek och bra kontakt till familj och vänner.
65. Värsta mardröm? Att bli ensam, är rädd för ensamheten.
66. God sallad eller en pizza? God sallad.
67. Vem saknar du? Jag saknar mina gamla tjejkompisar. Vissa mer andra mindre och jag saknar kärleken.
68. Dricker du helst? Coca cola.
69. Sommar eller vinter? Sommar alla dagar i veckan.
70. Varför svarade du på dessa frågor? Grannen har otroligt högt ljud på teven så kunde inte somna.


Kommentarer
Postat av: Anonym

1.59 MALIN!!!!!!!! sluta ljuga!

2010-11-19 @ 10:35:48
URL: http://emmatellstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0