Du vet att jag känner, du vet att jag tänker, du vet att jag gråter

Detta har inte varit min dag alltså, vaknade upp allt för sent och gick upp för att plugga matte. Tar år och dar att lösa ett tal och efter ett tag lessnade jag. Började göra mig klar för att senare fara till en intevju som jag skulle på för praktiken då mamma skriver att hon jag ska träffa är sjuk. Happ! Är kvar i malå liiite för länge så måste stressa innan det blir allt för mörkt ute, men efter fem mil var det ändå svart. Kommer fram far och handlar, glömde köpa massa grejer. Kommer hem, carro ringer och säger att jag glömt mitt smin i Malå... king! På det har min rygg valt att värka extra mycket idag. Har försökt plugga mera matte nu, men känner för att kasta glas i väggarna. Blir inge mer bloggande ikväll, åter kommer imorgon då jag kanske är på bättre humör

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0