cause girl you're amazing just the way you are

helgen har varit kul, jobbig, lång, kort.. ja det mesta. Fredag efter barnens sängdags såg jag och carro idol och lite annat, lördag morgon bar det av till arvidsjaur, dollar, fika och hem igen. Pepparkaksbak för dem små och städning för oss. Städade även söndag och for sen på skylltsöndag och senare på kvällen slog vi in alla julklappar till alma och elin som mamma och lg köpt.

idag har jag faktiskt uppriktigt gråtit för första gången på,.. ja jag vet inte hur länge. Vet inte riktigt varför, kanske för att jag haft en hektisk helg, kanske för att jag inte riktigt tagit mig tiden att stanna upp och tänka efter den senaste tiden, kanske för tanken av mitt matteprov imorgon, kanske pågrund av att dagen inte gått som jag tänkt mig då bilbatteriet gått sönder och middagen uteblev, kanske för att detta var en sån dag då allt inklusive mig själv kändes skit. Eller kanske pågrund av den samanlagda ångesten av allt detta. Men imorgon är det en ny dag, nya möjligheter och ny chans till att förverkliga sina drömmar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0