Because tonight belongs to lovers because tonight belongs to us

Snart är det dags för sängen, har ju trots allt min enda heldag som jag har på veckorna denna termin imorgon - kan bli tufft. Frågan är ju om jag kan somna, är rätt pigg. Skulle lätt kunna gå en sväng nu men är rätt så kallt ute, det är rätt sent och jag borde sova.

Fullkomligt älskar mitt nya liv, är nog det bästa jag har gjort att jag faktiskt tog tag i det. Sen får folk säga vad dem vill ifall dem tycker att jag behöver gå ner i vikt eller inte, för mig handlar det inte om att jämföra mig med alla andra utan att jämföra mig med mig själv. Jag mår inte psykiskt bra av att ha gått upp i vikt och jag mår inte fysiskt bra av att leva det livet jag levde. Fram till jul kör jag på min diet så gått det går och efter det fortsätter jag leva sunt utan diet. Mår så otroligt mycket bättre nu än vad jag gjort tidigare, har mer energi, känner mig mer bekväm, är mycket piggare och orkar faktiskt med att utföra vardagssysslor och träna och framför allt så mår jag bra psykiskt - bättre än jag gjort på väldigt länge!

Till alla er där ute som tvekar - vill man förändras kan man förändras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0