All i want for christmas is you

Idag har jag varit duktig!
Natten var inte bra, somnade inte förän vid två tiden och vaknade sen mitt i natten av att jag grät för min onda rygg. Lyckades somna om och tog mig upp till skolan, gick på matte lektonen och for sen och handlade lite sallad och gurka som hade tagit slut. Sen när jag kom hem bestämde jag mig för att julstäda, så jag skurvade upp julmusiken till max och städade i nästan fyra timmar(!), har också tagit fram det lilla julmaterial jag har här hemma, en tomte och en julstjärna. Ska köpa lite mer och hämta några saker hemifrån i helgen. Alltid mysigt med lite julkänsla så här i vinterdeppet. Nu rycktas det om att min syster är på väg hit så vi får se vad vi ska hitta på, kul kul!

en inte allt för smickrande bild på carro och mig förra julen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0